piątek, 18 grudnia 2015

W DRODZE DO SZCZĘŚCIA :-)

Dochodzę jeszcze do siebie po wtorkowym koncercie. I nie chodzi tu tylko o aspekt fizyczny – wiecie, że każde wyjście z domu i dłuższa obecność w jakimś miejscu jest dla mnie wyzwaniem. Dlatego następny dzień spędziłam mniej więcej w takiej pozycji, przekładając coldpacki z jednego bolącego stawu na drugi. :-)


Ale było warto i to jeszcze jak! Nie wyobrażam sobie, że mogłoby mnie tam nie być. Byłam (i nadal jestem) tak niesamowicie wzruszona i szczęśliwa, że musiałam ochłonąć, poukładać sobie w głowie to, co się wydarzyło, żeby sklecić coś sensownego. A i tak nie gwarantuję, że tak się stanie ;-)

Koncert okazał się mega sukcesem. Zresztą nie mogło być inaczej, skoro głównym organizatorem i zarazem prowadzącym był nieoceniony Krzysztof „Brainfreezer” Spychała, rzecz miała miejsce w klimatycznym „The Dubliner Irish Pub”, a wystąpili niezwykle utalentowani wykonawcy znani, między innymi, z programu „The voice of Poland”. Było zabawnie, świątecznie, rodzinnie, a miłość po prostu fruwała pod sufitem! Nie zabrakło dobrej energii i naprawdę dobrej muzyki. Ze sceny, oprócz genialnych dźwięków padło też mnóstwo ciepłych słów pod moim adresem, za które bardzo dziękuję.

No i najważniejsze - udało się też zrealizować cel, który był głównym powodem organizacji tego przedsięwzięcia. Dzięki wszystkim datkom i napiwkom, udało się zebrać kwotę 1300 zł na moje leczenie!!! 

W trakcie koncertu odbyła się też aukcja-niespodzianka, na której można było kupić cenne dublinerowe pamiątki. Jedna z jubileuszowych piersiówek została wylicytowana za 200 zł! Na dodatek zwycięzca licytacji zdecydował się na ponowne przekazanie jej na aukcję. W ten sposób, jak głosi fanpejdż pubu, przedmioty te, „oprócz wartości sentymentalnej, zyskały także wartość wprost nieocenioną!” Dziękuję wszystkim, którzy zdecydowali się pomóc.


Z dumą mogę wymienić teraz wielkich ARTYSTÓW, którzy zechcieli wystąpić:

Maciej Kujawa („Bitwa na głosy III”)
Link do utworu „Nocturnal rites” w wykonaniu Macieja:

Patrycja Michalczak („Bitwa na głosy II”)
Link do utworu "Ważne", który Patrycja wykonała wraz raperem Mezo
Link do fanpage'a Patrycji

Magda Moyo (The Voice of Poland III)
Link do fantastycznego wykonania utworu „Songbird" przez Magdę podczas "Przesłuchań w Ciemno"
Link do fanpage'a Magdy

Aga Czyż (The Voice of Poland III)
Link do kanału Agi w serwisie YouTube
Link do fanpage'a Agi

Agata Jankowiak i Bartek Zieliński (z zespołu Zakręt)
Link do kanału zespołu w serwisie YouTube
Link do fanpage'a zespołu

Rafał Sekulak (The Voice of Poland III)
Link do kanału Rafała w serwisie YouTube
Link do fanpage'a Rafała

Ewa Michrowska i Szymon Płachciński (The Voice of Poland V)
Link do utworu "I Don't Want to Talk About It" w wykonaniu Ewy - "Przesłuchania w ciemno"
Link do fanpage'a Ewy

Żadne słowa nie wyrażą mojej wdzięczności, ale mimo to… (posłużę się informacjami z posta „Brainfreezera”, bo nie chcę nikogo pominąć).

Dziękuję Wam drodzy Muzycy, że zdecydowaliście się zagrać i swoimi nazwiskami przyciągnęliście mnóstwo ludzi.

Dziękuję Krzysiowi Spychale i Kasi Pieterek – za pomysł, organizację, zaangażowanie, ogarnięcie strony graficznej, poruszenie Nieba i Ziemi, żeby to wszystko wypaliło…

Dziękuję pracownikom i współpracownikom The Dubliner Irish Pub – pani manager Paulinie Pawlak, która wymyśliła aukcję i przekazała pamiątki do licytacji i obsłudze, która oddała mi wszystkie (!) tak bardzo należące im się napiwki – bez Was to wydarzenie nie mogłoby się odbyć.

Dziękuję Jackowi Jaskulskiemu za realizację dźwięku, Mikołajowi Gąsiewskiemu za wypożyczenie pianina cyfrowego, Ani Szymczak za ogarnięcie logistyki, pani Małgorzacie Młyńczak-Spychale za ogarnięcie transportu, Joannie Sekulak za robienie zdjęć, telewizji WTK – a w szczególności Paulinie Gaj  – za pomoc w promocji wydarzenia i poinformowanie Poznania o tym, że taki koncert się odbędzie..

Dziękuję  darczyńcom, którzy przyczynili się do sukcesu finansowego koncertu.

Dziękuję wszystkim, którzy w jakikolwiek sposób przyczynili się do tego, że to przedsięwzięcie miało miejsce!!!

Dziękuję każdemu, kto w ten nieciekawy pogodowo, grudniowy wieczór zamiast siedzieć w przysłowiowych kapciochach przed telewizorem z piwkiem w ręce, postanowił to piwko wypić w Dublinerze ;-)

Kochani, 1300zł to pokaźna kwota i naprawdę solidny zastrzyk finansowy. Bardzo chciałabym powiedzieć, że dzięki Waszej pomocy wyzdrowieję. Tak się nie stanie. Ale tylko w ten sposób mam szansę na lepsze funkcjonowanie, zmniejszenie bólu, nowoczesne terapie, wyjazd na usprawniający turnus rehabilitacyjny. Ale też na to, żebym nie musiała stojąc przy aptecznym okienku wybierać, metodą losowania, które z przepisanych przez lekarza leków kupić, bo na wszystkie mnie nie stać.

„Kolejny rok a tak mało zmienia...” Tak było do tej pory. Mój stan zdrowia się pogarszał, czułam się coraz gorzej, coraz mniej lubiłam samą siebie, coraz częściej myślałam, że nie chcę dłużej być na tym świecie. Nie wiedziałam, jak z tego wyjść. Dziękuję Wam, że w tym krytycznym momencie, kiedy poprosiłam o pomoc, nie napotkałam na to, czego obawiałam się najbardziej –  ludzką obojętność. Teraz już wiem, że każdy kolejny rok będzie zmieniał bardzo wiele, bo przecież:

„Tyle jeszcze jest do zrobienia
Ja proszę o więcej!” :-)
(słowa Aga Czyż)

Dziękuję, że jesteście, że w tym przedświątecznym szaleństwie  zdecydowaliście się zaryzykować i zainwestować we mnie. Że postanowiliście pomóc dziewczynie, dla której wsparcie w walce z chorobą jest najpiękniejszym prezentem.


Agata Jankowiak (z zespołu Zakręt)

Bartek Zieliński (z zespołu Zakręt)

Moje kochane Renifery czyli Ewa Michrowska i Szymon Płachciński

Z Ewą i Szymonem

Z Zakrętami :-)

1 komentarz: