czwartek, 31 stycznia 2019

NOTHING IS CERTAIN

Znacie na pewno to powiedzenie, że nie ma w życiu nic pewnego, oprócz śmierci i podatków. Dziś o podatkach zatem, a konkretnie o jednym procencie tych podatków :-).

Zatem, jak co roku o tej porze, przypominam Wam, moi Drodzy, że każdy z Was (w każdym razie Ci z Was, którzy podatki płacą ;-)) ma możliwość przekazania 1% owego podatku na cel wybrany charytatywny.

W ostatnich latach dzięki mediom zrobiło się o tym naprawdę głośno, dzięki czemu wiele fundacji i osób prywatnych otrzymało zastrzyk gotówki, często niezbędny do przetrwania.

Głośno zrobiło też się wokół zmian w rozliczeniach PIT, ale tak naprawdę zmieniło się to, że jeśli ktoś nie chce samodzielnie sporządzać deklaracji PIT, to może to za niego zrobić Urząd Skarbowy. Podobno zapis o 1% dla wybranej OPP przechodzi z ubiegłego roku, więc jeśli ponownie chcielibyście przekazać Wasz 1% mnie – sprawdźcie proszę czy faktycznie tak jest albo sami wpiszcie:

numer KRS 0000270809 jako cel szczegółowy podając: Cegieła 4632.

To naprawdę nic nie kosztuje a pomożecie mi ogromnie.

Bardzo Was też proszę – podeślijcie namiary na mnie swojej rodzinie, znajomym, dalszej rodzinie, dalszym znajomym… 😉 Liczy się każdy, nawet najmniejszy procencik, ten od kolegi z pracy i ten od sąsiadki – staruszeczki. Liczą się też oczywiście firmy, te duże i te mniejsze. Niedługo dostanę z fundacji oryginalne, papierowe ulotki, mam nadzieję, że pomożecie mi w ich rozdysponowaniu 😊.

A tymczasem zamieszczam tutaj ulotkę w formacie jpg.


Ulotki z moim apelem można też pobrać ze strony internetowej Fundacji Avalon:

https://www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci/karolina_cegiela_4632






Dziękuję!

2 komentarze:

  1. Dzień dobry Karolinko, dorzucam moją niewielką "cegiełkę" dla niesamowitej zawodniczki Cegieły :-)Mam nadzieję, że wkrótce dotrze! A tymczasem życzę dużo zdrówka i miłego dnia! Papa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry Karolinko, idąc za przykładem roku ubiegłego, dorzucam moją niewielką "cegiełkę" dla niesamowitej Cegieły :-) Mam nadzieję, że wkrótce do Ciebie dotrze. Serdecznie pozdrawiam i życzę dużo zdrówka! papa

    OdpowiedzUsuń